1mucize Fid34 ben çam sakurada doğum yaptım genel olarak her şeyden memnunun kaldım asistanların kibarlığı ebelerin sakinleştirici ses tonu çok güzeldi benim için bi doğum sonrası dikiş konusu sıkıntılı geçmişti başka güzeldi.