123bebek-21
Canım şöyle de yapabilirsin
Eczaneye gidip ilacı alıp ben pazartesi günü reçete ile geleceğim şimdilik ödünç alacağım diyebilirsin. Kimi eczane kabul ediyor parasını alıp. Sende reçete ile geldiğinde para iadeni yapıyorlar. Bekleme diye söylüyorum 2 gün daha bugün al hemen bir eczaneden anlaşıp