Sumeyyenur1 Biraz proteinim çıktı. Doktorum enfeksiyon olduğu zaman sıkıntı olmuyor dedi ama başına gelen var mı ?
Tup-brey81 Sumeyyenur1 bende de protein fazla cıktı enfeksiyon var dedi saglık ocagı ama henüz kendi doktoruma danısmadım
Sumeyyenur1 Ervaduru tansiyonum da yüksekti ac karnıma tahlil verdim tansiyon ilacı kullanıyorum şimdi
Sumeyyenur1 Tup-brey81 bı sıkıntı yok dedi sağlık ocaginda ki doktor da kendi doktorum da . Artarsa sıkıntı olabilir dedi de ben emin olmak istedim