Şu an gündem de olan twitter vs herkesin söylediği ve bizzat yaşadığım durum farklı farklı numaralardan görüntülü ya da normal çağrı alıyorum kullandığım numarayı bazı alışveriş siteleri (trendyol vs) , veli ve öğrencilerimden başka kimsede yok ama numaralarımız bilgilerimiz sanki birilerine verilmiş gibi sürekli yaşanıyor çözümü nedir bilemiyorum maalesef