miray_aden ekmeği kesmen yeterli canim. Sadece yemek ye meyve sebze. Ekmek yemeyince hem ishal oluyorsun hemde kilo almıyorsun, ekmek kabızlık yapıyor buda beraberinde kilo. Sen değil bebek kilo alsın. Ve çok da üzülme, çünkü bu saatten sonra kilo vermek iyi değil, korumaya çalışman yeterli.