Kızlar bugün hastaneye gittim çatı muayenesi yaptı ama çatın dar normal doğum olmaz dedi bir de ben kendimi çok kastım tam bakamadimi acaba dedim özel hastane olduğu için mı böyle dedi direk sezeryana yönlendirdi sizce devlet Hastanesi’ne de muayene olayimmi orda da takipli doktorum var