Merhaba arkadaşlar son adet tarihime göre 5+5 im bugün doktor kontrolümüzde alttan ultrasonla bakıldı kese göründü hafta ile de uyumlu dedi ama bebişi göremedik 10 gün sonra gel dediler normal mi sizce böyle bir durumla karşılaşanlar sonra görüldü mu bebis