Freshcloud aynı şeyleri doktorum da bana söylemişti. İlk ölçtü 1 hafta geriden geliyor ama 1 hafta olunca önemsemiyoruz dedi, haftaya tekrar bakacağım demişti haftaya tekrar ölçtü yine geriden geliyor dedi. Bu sefer detaylı ultrasona girdim 2.ye. Detaylıya gittim 1 saat ölçüm yaptılar baktılar her şeye. Doktorumdan daha normal ölçtüler evet biraz geri görünüyor ama önemli değil dediler. Zaten bu geri gelme durumu sanırım döllenmenin tak olarak hesaplanamamasından kaynaklı. Ve doğum yapana kadar doktor hep geriden ölçtü. Zaten artık ölçümle alakalı bir şey demiyordu gittiğimde, bende detaylı ultrasondan sonra rahatladığım için sormuyordum hiç ölçümü. Su an bebeğim kucağımda 1 haftalık :) lütfen kendini bunaltma. Ben de o kadar üzülmüştüm ki çok kafaya takmıştım çok iyi anlıyorum seni. Eğer için rahat edecekse bence detaylıya gir onların ölçtüğüyle doktorun ölçtüğü asla tutmuyor . İçini ferah tut. Yoğurt ye, muz, kaşar bunlar kilo aldırıyor bebeğe🙏