Minisbebegim2 Kızlar günaydın🌹 benim gibi 30 haftalık olup burun tıkanıklığından uyuyamayan var mı🥺 asla nefes alamıyorum burnum çok tıkanıyor hatta bazen az az kanıyor sizlerde durumlar nasıl?
aysee-yakupp01 Minisbebegim2 bende gebeliğimin başından beri böyleyim sürekli kanamam da oluyor kuruma olduğu için
Sefa_Nur Aynı durumdan bende muzdaribim bazen burun deliklerime vicks krem sürüyorum mentoli rahatlatiyor
Eday19 Bende ilk hamileliğimde aylarca aynı sorunu yaşadım geceleri daha da kötü oluyordu burun bandı deneyin gece yatarken ben öyle rahatlıyordum
Minisbebegim2 Eday19 bende ilkinde de yaşamıştım, ama bu kadar kötü değildi ya hiç nefes alamıyorum ağzım açık uyumam gerekiyor bu seferde ağzım kuruyor 🥺
Minisbebegim2 aysee-yakupp01 evet, ara ara burnum kanıyor dediğiniz gibi kurumadan dolayı. Hayırlısıyla doğururuz inşallah. Gebelik nezlesi diyorlar sanırım ben de ilk hamileliğimde yaşamıştım ama bu sefer daha kötü oldum
Minisbebegim2 Arvensmom87 peki sabaha kadar bidaha tıkanma olmuyormu? Temizlesem bile gece uyanıyorum yine tıkanık🥺