Sln222 Kızlar selam, 22. Haftadayız. 2 gündür bebekte hiç hareket yok öncesinde hissediliyordu ama 2 gündür tık yok . Bu durum normal mi var mı yaşayan doktora gitmeli miyim? Çok korkuyorum
Aysee1123 Sln222 Normal daha düzene girmemiş olabilir. 24 ten sonra daha sık düzenli olmaya başladı bende de
aysee-yakupp01 Sln222 bence git için rahat etsin bu şekilde kendini strese sokarsın bende de aynıydı doktorum gel bakayım dedi sende git bence en azından için rahat eder 🌸 bu haftalarda normal ama yine de kendini strese sokma