merhaba, 14 haftalık hamileyim. geçen hafta dr kontrolünde genital bölgemde kaşıntı oldugunu söyledim ancak dr normal oldugunu söyledi test yapmadı. bende sağlık ocağına gidip kan ve idrar tahlili yaptırdım, bakteri çıktı….. aile hekimim bebek cok küçük oldugu için ilaç yazamam içtiğin su miktarını arttır dedi. şimdi…… dr u değiştirmenin eşiğindeyim ama ben ne yapabilirim bakterinin azalması için?