Htcnrsbnc Selam kızlar 35+2deyiz benim bebişin duruşu normal doğuma uygunmuş. Ben de normal doğum istiyordum Allah’tan. Belirtileriniz kaçıncı haftada başladı, kaçıncı haftada nasıl normal doğum yaptınız anlatın hadiiii 😇🙏
Mavibulutt Htcnrsbnc 40+0 da suni sancı ile doğurdum. Kendi sancım sıfırdı sadece açılmam vardı 2 cm. Sadece 4 saat sancı çektim. Zor değildi ve inan normal doğum sonrası için çok iyi. Hemen toparlıyorsun bebeğinle rahat ilgileniyorsun.
Tunahan_rumeysa16 Ben ilk doğumumu 17 yaşımda yaptım ve gerçekten zor geçti normal yaptım. Kanamam durmadı dikiş tutmadı ikinci kez komple uyutulup diktiler yine kan durma saydı rahmimi alabileceklerini söylemişler ben o sırada yakın takip odasında kaldım iki gün toplam beş gün kaldık hastanede.. 29.06.2019 yılıydı. İkinci oğlumu ise 7 ay önce normal doğum yaptımyine çok kolay geçti bu sefer allaha şükür kendi sancım ile geldi ama tansiyonm çıktığı için 35+5 iken kendiliğinden geldi oğluşum. İlk oğlum 40. Haftada geldi:)
Mhande Mavibulutt Çarşamba günü bana da suni sanci verilerek doğum başlatacak ilk dogumum sizin süreç nasıl ilerledi anlatirmisiniz🤲🏻🤲🏻
Htcnrsbnc Mavibulutt Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 😇 Normal doğum her bakımdan bana daha iyi geliyor. Ama sadece işte ne zaman nasıl olucagi belli olmuyor ya o tedirgin ediyor insanı 😂
Mhande Htcnrsbnc Amin inşaAllah kuzum benim Rabbım seninde bebisini sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️
Mhande Htcnrsbnc Amin inşaAllah kuzum benim Rabbım seninde bebisini sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️