tugcebilge06 Ebruakpnr altta agrı var biraz kasılma oluyor başka belirtim yok sezeryan olacak 38 haftalıkken 🙏🏻
Esraesra08 Ebruakpnr o zaman aynı güne denk gelmeyebilir taktir ettim cesaretini ben korktugum için sezeryan olacam
Ebruakpnr Esraesra08 Bende korkmuyor değilim Ama sonucunu düşünerek hareket edicem Sezeryana asla karşı değilim Sadece normal doğumdan sonra biraz daha erken ayaklanabilicem diye tercih ediyorum Yine nasip tabi ☺️