leila1 ya zamanında ayakkabı atıp yıkadığım için huylanıyorum tabi kaç öncesinden kestim ayakkabıyı çamaşır makinesinde yıkamayıı çok zararlıymış o yüzden huylandım zaten yoksa kıyafetlerimizdede pislik olmuyor en fazla ter eşimde börek işinde olduğu için yağ oluyor ama ben ayakkabıdan huylandım ki kendi kıyafetlerimiz için sorun yapmıyordum da konu bebiş olunca düşünüyorum işte