Yas3ming ay yürümedikçe ödemlenecek, ödeml3ndikçe yürümeyeceksiniz. Bu döngü böyle devam edecek. Ben 37. Haftaya kadar 0 ödemle gelmiştim, sonra annem geldi ve sürekli evde uzandım. 2 gün içinde ayak bileğim falan kalmadı. Öyle bir ödemlendim. Bu böyle olmaz diyip ipleri tekrar elime aldım, ev işlerini hallettim, her gün yürüyüş yaptım, haftada 1-2 pilates yapıyordum zaten devam ettim. Evdeyken ayaklarımı yere çok sarkıtmamaya dikkat ettim. Biraz yüksekte tuttum. Eğer şişeceğini düşündüysem soğuk kompres yaptım. Tekrar bileklerim var 🤣
Bileklerimin olmadığı dönem yürüyüşe zorla çıkardılar beni, çıkmak istemiyordum. Şimdi o halleri hatırladığım için en az yarım saat 45 dk falan çıkıyorum.