Merhaba hanımlar biz 27+6 günlük olduk ancak 3 gündür karnım çok aşağıya indi afedersiniz yürüyünce aşağıdan iğne batması gibi hissediyorum oturunca karnım bacaklarımın üst kısmına değiyor çok korkuyorum doktorum iftifa etmiş başka doktora da randevuyu 20 temmuza verdi bu durumu yaşayan oldu mu yardımcı olursanız sevinirim.