Aybuke5 yani normalde kafası diğer bölgelere gore buyukse sorun olarak gorurler halbuki ama doktor böle bişey demediyse anarmol bişey gormemstir cihazların belirttiği tarih ve kilo ve boylarda opsiyon oluyor biliyorsun ya da az ya da cok gıbı ondan dsunmustur. İçin rahat etsin istersen detaylıya gir sende onda her organına ince ince bakıyorlar anormalliklere bakıyorlar