minnakkraker benimki tup bebek, ilk haftalar bikac gun sonrasında da 1 hafta varmış ama normal diye demedi doktorlar, 2 hafta kdr once kendi doktorum dedi 2 hafta geriden geliyor, beslenemiyor olabilir, perinatolojiye gitmelisin diye şok olduk, beslenmeme cok dikkat ettim 1 hafta sonra gittim gecen hafta gibi olsaydı durum ciddiydi ama 1 haftada 1 haftalık gelişmiş bundan sonra ne kadar sürede ne kadar geliştiğine bakalim 2 haftalık geriden olsa bile gelişimi devam ediyor ama ileride daha da artabilir dedi, bulunduğum ildeki doktor izinliymis ankaraya perinatolojiye gönderdi o doktor detaylı ultrasonda 3 hafta dedi, en başından beri varmis gerilik boyle devam ederse 6 7 hafta anca durur dedi, simdi bu salı kendi doktorumla görüşeceğim detaylı ultrason raporunu ve bulunduğum ildeki perinatologa gönderecek beni, salı günü ne diycek ne kdr gelişim gösterdi cok merak ediyorum ve korkuyorum, vücut bebeği haftasına gore yetiştirmek icin kendi biseylerini kullanırmış bu da annede yuksek tansiyonu çıkarırmış simdi ödemler başlıyor ayak ve ellerde cok korkuyorum sabah akşam 30 dk yürüyüş yapıp protein ağırlıklı besleniyorum hep bebeğe kilo saldırıcı seyler tuketiyorum