Elif_serenay11 Dün sabah 9 da nişan geldi hafif kücük sancılarım var ama hala başka bir belirti yoktur 40 haftamız bitti
1prensesannesi_ Elif_serenay11 bı doktora gitmeni tavsiye ederim canım açıklığına falan bakarlar aklın kalmamış olur eğer yine acilman yoksa eve falan gönderirler sende imkanlarınla sancini evde çekip gidersin hastaneye sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰🥰
Elif_serenay11 1prensesannesi_ dün nişan geldikten sonra gittim birşey demedi bekleyelim dedi doktorum alttan muaneyi hiç yapmadı bende pek yaptırma taraftarı değildim bekliyorum bebiş hareketli
1prensesannesi_ Elif_serenay11 bebiş hareketliyse biraz daha vakti var o zaman bebeğin hareketinin azalması lazım bildiğim kadarıyla 🥰