Elifkodalogluuu Kızlar doktorun ısrarı üzerine üçlü teste gidiyorum bugün ikili temiz çıkmıştı dua edin buda temiz çıksın 🙏
SudeT Elifkodalogluuu bence 3 lü yaptırmayın boşuna kafanızı bulandırırsınız bişi çıkarsa ki 3 lü testte cıkıyor yani benim öyle oldu 2 li temizse 3lü ye gerek yok
Anneoluyorummm1 Elifkodalogluuu temiz çıkınca neden 3 lü istedi acaba doktor. En güvenilirii 2 lı diye biliyorum
Elifkodalogluuu Anneoluyorummm1 gittim tekrar baktı ultrasonda üçlüden vazgeçti AFP testi istedi sadece bebeğin gelisimi de iyi dedi birde net cinsiyet öğrendik kız 🥰