Minikkalp04 Kizlar gebe kalmak için hayıt tohumu nasıl kullanılıyot aranızda deneyen gebe kalan varmı Allah rızası için yardim edin🥺🥺🥺🥺🥺
babyiscoming_ Minikkalp04 canım bir hap duydum. İçinde hayıt olan. Hayıt tadı çok kötü biraz zor içersin ama hapını kullanıp gebe kalanda duydum. Önümüzdeki ay bende kullanmayı düşünüyorum sende bir araştır bence. Agnucaston diye bir hap
Momofbabies Minikkalp04 Minikkalp04 canım bana erken menopoz dendi bir sene önce ondan kullandım ve kanamam çoğaldı düzene girdi Ama gebe kalamadım tüp bebek tedavisi görüyorum şu an. İlla gebeliğe de etkisi vardır yani kişiden kişiye göre değişebilir bence 😌
gulruba Minikkalp04 Tohumu aldım kaynar suya 1tatli kaşığı koydum 5dakika bekledim sonra başka bardağa süzüp döktüm
aslantnsu ya bi ilaç vardı hayır tohumlu şurup doktor onu önermişti bana almaya gerek kalmadı sonra isterseniz ona bir bakın hah markası dr.henri
Ummi_22 babyiscoming_ ben bu hapı kullandım yumurtalıkların zayıf çalışıyor demişti doktor çok iyi geldi. Fakat aşağıda yazan gibi annem hayıt sirkesi tentürü almıştı onun tadı baya kötü fakat hamile kalan çok var öneririm gayet bitkisel zararsız bir şey
gamzeadattk Merhaba benim üst komşum da HAYIT TENTÜRÜ sayesinde hamime kaldı Instagram dan getirtmişti hergün sabah akşam bir bardak suyun içine 1 yk koyup içiyordu
babyiscoming_ Ummi_22 hayıt süt üretiminin artmasına da yardımcıymış. Prolaktin yüksekliği olan doktora sormadan kullanmasın bence kızlar. Sonuçta prolaktin yüksekliğide gebe kalmaya engel bir durum çok iyi araştırılması lazım