Aytekinnn Merhaba hanımlar, kan uyuşmazlığı iynesi yaptıran var mı? Nasıl yaptırdınız, doktorunuz israr etdimi?
Cagla-34 Aytekinnn 2 hafta önce yaptırdım doktorun ısrarıyla alakası olacak bir durum değil bebeğin ve senin için yapılan bir iğne bebek annenin kanını alabilmesi İçin
Anneoluyorumm00 Ben yaptım uzun zaman oldu tabi 28 haftada yaptım doğumdaan sonrada yapılıyor ama şöyle bişey var bebek senin kan gurubundansa sıkıntı yok yapılmıyor ama eğer babanın kan grubundansa yapılıyor çünkü ikinci bebek için sıkıntı olmasın diye
ikizprensesannesi @Aytekinnn Ben 16. Hafta kanama yaşadım hemen kan uyuşmazlığı iğnem yapıldı. Normalde 28. Hafta olunuyormuş ama bir kanama olursa da yapıyorlar. Doktor neden ısrarcı olsun ki olmanız gereken bir iğne