14.07.2022. Bu bir iç dökme ağlama postudur bu zamana kadar anlatmamistim burada tam anlamiyla bugüne kısmetmiş. Bir kaybedis hikayesi her yerde hassas yazıyor etkilenecek varsa buradan sonrasıni okumasin lütfen.
Hamileyken burada doğum hikayeleri okurdum bir gün bende yazacağım diye hevesle beklerdim. Doğum yaptığım gün geldi ama onu yazacak heves kalmadı bende. Tam 1 sene önce bugün hiç aklımızda yokken yine rahatsızlandığım zamanlardan biri hastanede yatıp çıkacağız diye sanarken doktorun olmuyor sancıları durduramiyoruz yanıt vermiyor ilaçlara bebek her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapmalıyız demesiyle gerçeklerle yüzleştik. Odaya gittiğimizde bu kadar çabuk beklemediğimiz için öğle yemegi yedim. Aradan tahminen 2 saat geçtikten sonra pıhtılı kanamam başladı ve hasta bakıcıları çağırdım doktora haber verdiler. Apar topar tekerlekli sandalye ile yanına çağırmış doktor gittik muayenede surat ifadesinden yolunda gitmeyen birşeyler olduğunu anlamıştım ama bu kadarını da beklemiyordum. Dikişler çok sağlam ama bebek zorladığı için rahimin yirtiliyor (serklajliydim) artık bebeği daha fazla tutamam almalıyım sana öncelik veriyorum seni kurtarmamiz gerekiyor acil ameliyathaneyi hazirlayin hastayı odaya çıkartın en çabuk şekilde hem ameliyathane hazırlansın hem hastayı hazırlayın demesiyle şoka girdim ben. Ağzımdan tek çıkan içerde dursa olmaz mı çok küçük daha demek oldu. Eşimle birbirimize bakamadık bile odaya çıktık beni hazırladılar hepimiz şok içindeyiz ben sezaryenden çok korkan biriydim o an herşeyin şaşkınlığı içinde idrak edemiyorum içim buruk bebeğimi alacaklar. Gurbetteyiz ailelerimiz yok kimsemiz yok sadece ikimiz. Ameliyata girdim baya uzun sürdü kanama falan fazla olmuş. Bebeğim ilk yarım saatte doğdu kakasını yapmış stresten inatçı doğmak için ne kadar direttigi buradan belli :) ama yememiş cigerlerini geliştirmiş kakasını yapması. Sesini hemen duyamadım hareket ettiğini gördüm ama sesi yoktu panik oldum neden ağlamıyor diye yenidoğan yoğun bakım doktoru aldı hemen yanda kuvoze koydu orada ağlamaya başladı sesi hala kulaklarimda incecik ama çok güçlü bir sesi vardı oğlumun. Sonra gitti yanımdan onu sadece 1 kere görebildim kuvozde. Minicikti ya inanamadim nasıl bu kadar minik biri bu kadar güçlü olabilir dedim içerdeyken o kadar güçlü tekmeleri vardı ki hele babasını o kadar severdi ki bırak karnıma dokunmasını sesini duyduğu zaman bile karnımda resmen fır dönüyordu heyecandan. Doğumda dışarı çıktığı zaman kapının önünde eşime gözlerini açıp bakmaya çalışmış sesini duyunca babasını görmek istemiş galiba oğlumuz :) 26+5 970 gram 34 cm doğdu oğlumuz. 🤍 15 temmuzda eve geçtik hastaneden ayrılmak istemedim içimden birşeyler koptu burada bırakmak istemiyorum diye ağladım. Gecesi darbe yıldönümü olduğu için sela verilmeye başlandı benim içim daralmaya başladı selalari duyunca eşime dedim ki oğlumuz dayanamayacak içim çok daralıyor dedim hissetmişim sanırım 😔 ertesi gün eşim ise gitti sabahına sütüm gelmisti sağıp eşim işten izin alıp götürecektik hastaneye ama benim telefonum çalmaya başladı ilk telefon durumu kritik diyeydi gece 2 kere hayata döndürdük şimdi tekrar döndü ama durumu kritik dedi doktor gelsem dedim gel ama kritik durumu dedi bana sanki o zaman kaybettik gibi geldi çünkü sanki öncesinde beni hazırlamak için aramış gibiydiler geleyim dediğimde bir durdu gelin ama durumu baya kritik falan demişti. tam 1 saat sonra kaybettik diye haberi geldi 16 Temmuzda. Tam 1 yaşında olacaktı eğer bizimle olsaydı ama olsun rabbim bizden daha çok sevmiş onu takdiri ilahi böyleymiş napalim. İçimde öyle bir firtinalar kopuyor ki ama sesim çıkmıyor sesim kesildi sanki. Çok üzgünüm çok mutsuzum üstesinden baya geldim sanıyordum ama bugün gelince çok güçsüz olduğumu farkettim içim daraliyor. Rabbim cennetinde kavuştursun bizi🤲🏻
Öyle işte biraz içimi boşaltayım dedim. Allahım hamile olanlara sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin, çocuk sahibi olmak isteyenlere sağlıklı bir şekilde evlat nasip etsin. Benim gibi evlat kaybedenlere bol bol sabırlar versin cennetinde kavuştursun 🤲🏻