Kızlar ne yaptıysam ne yediysem yok bu üçüncü bebeğimde sütüm sanki hiç yokmuş gibi bazen akıyor ama bebek emerken gelmiyor. Aşırı uykusuzum, aşırı yorgunum, aşırı stresliyim.. sanırım sütümün gelmemesi bunlarla da alakali.. Gerçi 35 haftalık 3 kilo doğmuştu şuan 3 aylık ve 7 kilo hemşire dün kontrolde gayet güzel kilo alımı dedi ama benim içim içimi yiyor sanki aç kalıyor bebeğim ve sürekli ağlıyor hiç uyumuyor. Mama vermeli miyim sizce??