Bende bugün çatı muayenesi oldum 36+4 teyim çok korkuyordum ön yargılı gittim ama hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür çok kısa sürdü zaten ve rahatsız edici bi tavrı yoktu bayan olmasına rağmen. Çatala oturtmadı normal ultrason sedyesinde baktı. Kasmayın kendinizi. Eğer kasarsanız doğru sonucu göremez doktor