Gizemmiray35 melisacakiiir ben gitmeyi düşündüm gözde hastanesi açılınca gitmedim zercan hanıma gidiyorum
melisacakiiir Budiss_Moms neden acaba ben gidiyorum şuan memnun kaldım niye önerilmiyor ki bilginiz var mı
Budiss_Moms melisacakiiir çok paracı bi dr. Aman işimi layıkıyla yapayım sonra para değil yani. Tüp bebek de öyle doğum da aşılama da Yakın çevremde giden çoktu sonra başka dr geçti hepsi de
birsusamannesi Budiss_Moms Malatya’da şu an pek doktor yok ben de 28 haftalık hamileyim ve iyi bir doktorla doğum yapmak istiyorum önerebileceğiniz iyi bir doktor var mı acaba?
Budiss_Moms birsusamannesi ben Özlem Gül e gidiyordum doğumum bayrama denk geldiği için nöbetçi dr Serdar nemli yaptı memnun kaldım ikisinden de. Ama ikinci nasip olursa kesinlikle Zercan Kalı ya gideceğim. Zercan hanıma gidebilirsiniz artık tamamen sıtmapınarı şubesinde kendisi
Gulbhr1710 Bende ubeyt akçine randevu aldım çok övüldüğü için alanında çok iyi deniliyor bi gitmeyi düşünüyorum
Merve3444 Bende de 3 haftalık gebelık mevcut araştırmalarım sonucu zercan hanıma gıdıcem çok övülüyor