Zeyzey055 Kizlar suan 28 haftalik gebeyim 25 aylik oğlum var supriz oldu korunma yolu önerilerinizi istiyorum ilaç mı spiral mi başka öneriler var mı 5 6 sene cocuk düşünmüyorum peşlerinden 1 tane daha olursa delirebilirim😊🤣
guzelanne01_ Zeyzey055 bende doğum yaptım 2 ciyi ,3 olması için en az 2 yıl beklemek istiyorum nasıl korunacam bilmiyorum rüyalarıma giriyor 3 gündür hamile olduğumu görüyorum kabuslarla uyanıyorum😂
Minebyrm Zeyzey055 spiralle hamile kalan çok önermiyorum hem sağlıksız bir gebelik oluyor spiral bebeğe felan yapışıyor çok korkunc 🥺🥺 Ama deri altı koruma duymuştum %99.9 koruma sağlıyormuş 😊
guzelanne01_ Zeyzey055 kızım 12 yaşında emzirmeden sonra yıllarca hap kullandım ben canım 2 ciyi yeni doğurdum ,Yaz, isminde bir hap var %100 koruma çünkü reglkende içiyorsun hapı ama artık tiksindim içmek istemiyorum gecici korunma istiyorum
Mdf17 Zeyzey055 doğru kullanırsan geri çekilme işe yarıyor. 1.5 sene geri çekilme ile korunduk. Çocuğa karar verdik korunmayı bıraktık tek seferde hamile kaldım. Tabiki bu iş erkekte bitiyor. En garantisi bence kondom+ takvim yöntemi. Kendinize hormon yükleyerek korunmanızı önermem. İlerde bir sürü soruna sebep oluyor..
Mustafayigitvebeytugannesi guzelanne01_ Al benden de o kdar kız 🙄 valla 3 çocuk var biri 5.5. yaşında diğeri 1.5 yaşında küçük 3 aylık ve inanır mısın 1 haftadır hamile olduğumu görüyorum nasıl bir psikolojik birşeyse 4 gündür de midem bulanıyor 😅😅
Mustafayigitvebeytugannesi guzelanne01_ Benim bebeğim 3 aylık cerazette hapı verdiler ama içip icmemekte kararsızım 3 gün oldu hap bana bakıyor ben hapa daha içemedim spiral taktıracam korkuyorum 🤔
Zeyzey055 Mustafayigitvebeytugannesi arkadaşım spiral taktirmis uyum saglamamis sonra tekrar denemiş.agrisi falan olmuş bende korkuyorum acikcasi
Mustafayigitvebeytugannesi acemii_annee Bende 3 tane çocuk var hadi hamileysem yine diye korkuyorum 🤔(her yıl hamile kalıyorum o yüzden 😅😅) test vermeye gönlüm razı değil .. artık rüyalarıma girer oldu
guzelanne01_ Zeyzey055 hayır yapmadı canım yapmıyorda bu yüzden fiyatıda yüksek canım koruyuculuğuda %100 kıllanma hormon değişikliğide yapmıyor 8 9 yıl hapla korundum bıraktığımın 3 ayındada hamile kaldım oğluma hamd olsun yani hormona zarar vermiyor
Zeyzey055 Mustafayigitvebeytugannesi bide 3 aylik falan iğneler varmış.odq hormonlu olduğu.icin cok kilo aldiriyormus dogum kontrol hapı da arkadasimin vajinal florasini bozmuş suan 10 yıldır kullanıyor tekrar çocuk istedi olmuyor flora bozukluğu yüzünden gebelikten kesin nasıl korunulur gerçekten bulamadim
Mustafayigitvebeytugannesi Zeyzey055 3 aylık iğne 6 aydan sonra oluyomus bebeğim 3 aylık olduğu için onermedi doktor. benim 3 çocuk var ve kafayı yiyorum yani hapa başlıcam sanırım ve neyi bozuyosa bozsun bir daha çocuk istemiyorum gerçekten bütün yük benim omzumda yoruldum inanın 😔 belki bu yazı yüzünden linç yicem. Ama çok Şükür üç evladım var hiç yok değil onlar yeter bana Allah’ım onların ömrünü uzun etsin hayırlı ömürler nasip etsin inşallah 🤲
Havvaa93 Benim 5 yaşında kızım var şuan 20 haftalık hamileyim. Bunca yıl çok sık ilişki yaşamamama rağmen geri çekilme ile korunmuştum ayıptır söylemesi.