Günaydın kızlar bugün 5+3 oldum Betam 7000 lerde haftama göre uyumlu dış gebelikten korkuyordum o mümkün değil sanırım artık boş gebelik vs olma ihtimali var mı o çok korkutuyor şimdide doktora yarın gideceğim kese görünür mü sizce pazartesi gittiğimde kese gibi bişey var ama dedi Emin konuşmadı bu değerle kese var mıdır sizce