Arkadaşlar 37+5 im, dünden beri inanılmaz bir çatı ağrısı var, kesinlikle yürüyemiyorum, 1 haftadır magnezyum bitmişti eşimin maaşını bekledim aldırmak için acaba magnezyum iyi gelir mi buna, Pazartesi randevum var ama inanılmaz derecede ağrım var adım atamıyorum, doğum sancısı gibi değil hiç geçmeyen bir ağrı, bunu yaşayan var mı 🥺