Kızlar merhaba ben havaalqninda bilet alırken belim agirdi kivrandm kivrandm sonra gözüm karardi başım döndü duymamaya basladim yavaş yavaş herkes önümde ama duymuyorum yere comeldim normalde ben ölsem bile kimseye demeyen insanm busefer xok başkaydı arkadaki ablaya soyledim hemen şeker verdi bana yavaş yavaş düzeldi sonra doktor geldi işte şekerime tansiyonuma baktı normaldi sizce neden hiç yaşayan oldumu