zuleyhaacarr_1 Kızlar 8 bucukta sezaryen olarak doğumum var. İnşallah buraya pozitif doğum hikayemi yazmak nasip olur duâlarınızı bekliyorum💖
Gizemmiray35 zuleyhaacarr_1 sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın inşallah Allah yardımcınız olsun bizlerede dua edin 🤲
Minaesra zuleyhaacarr_1 Hiç korkmayın o an hiç bir şey hissetmeyeceksiniz çok güzel geçecek inşallah. Allah yardımcınız olsun, sağlıkla bebeğinize kavuşun 🌸
Melodimm zuleyhaacarr_1 Oylemi ikincisini neden sezeryan tercih etdiniz?Doğum zormuydu?Bende kararsizim.