Allah yardımcımız olsun,beni de bu gece çok zorladı,hamilelikten kısa bir süre önce bırakmıştım ilaçları,şimdi daralma yaşadım,o da normal aslında bebekten,diyaframa baskılardan dolayı ama biraz zorladı beni,dr.um ventolin kullanabilirsin dedi,yine de doğal yoldan halletmeye çalışıyorum,geçer inşallah...