Kızlar dünden beri çok sancım var 20-30 saniye geçiyor tekrar agrı başlıyo suyumda gelmedi ama bilmiyorum acile gitsemmi ilk doğumumda yalancı sancı çekmedim hiç suyum geldi ardından agrım başladı dogum oldu ama bu farklı ondan ne yapacağımı bilmiyorum geçer diye bekledim ama agrı geçmiyo araştırdım okadr internetten ama tatmin olacağım bir yazı gelmedi karşıma