Canlar hepinize merhaba bu sabah saat 5 de normal doğum yaptim elhamdülillah. Süreç benim için çok zorluyduu kimseyi korkutmak istemem ama ben son fazda aşırı sancı çektim elhamdülillah epizyosuz bir doğum oldu kızım 3500 kg lakin o ana gelene kadar tam 27 saat geçmişti ve ben tükenmiştim heleki gece 12 den sonra delirdigimi sandım maalesef ağrıdan çünkü suni sancı verdiler benim kendi sancılarım durunca. Çok şükür güzel kızımı görünce hepsi geçti ama bir sonraki çocukta sabah doğum yapmış biri olarak sezeryan olurum diyorum sonra bakıyorum sütüm var dilediğim gibi geziyorum evladimla ilgilenebiliyorum aynı gün sonra normal doğum candır diyorum yani anlayacaginiz sabah doğum yapmış biri olarak kafam karışık ama.herseye rağmen elhamdülillah çok iyiyiz yorgunluk haricinde