Merhaba anneler, bu benim 3. Gebeliğim ancak sağlıklı bir gebeliğim olmadı. Biri 16 haftalık düşük, diğeri de 26 haftalık ölü doğum. Şuan 10+0 gebeyim. Ancak akintimda koyulasmalar oluyor tekrar düzelir gibi oluyor yine oluyor. Akintimda karışık ne kahverengi diyebilirim ne pembe. Durumu yaşayan fikri olan var mı acaba?