senaacik Merhaba sevgili anneler elektirikli ana kucağı işe yarıyor mu faydalı mı sizce , bazı bebekler sevmiyormuş sanırım öyle mi tecrübeli olanlar yazabilir mi💕💕
ZeynepAsyaAnnesi senaacik sallamaya alıştırmadim kızımı ben zararlı diyorlar zaten emzirip beşiğine bırakıyorum
Bisofiya senaacik İlk kızım mama kullanıyordu o yüzden taş gibi uyuyordu ama ona rağmen sallanmak istiyordu. Pusette hamakta sallamaya çalışıyordum 🥲 ikinci kızım emiyor ve asla tam doymadan uyukladığı için düzgün uykuya dalamıyor. Şimdi bile yatak odasından geldim oturma odasına ona koydum sallıyorum. Sallayarak uyuyor maalesef ve en büyük kurtarıcım oldu.
Merve171214 senaacik Ben çok faydasını görmüştüm oğlumda çokta işime yaradı alışkanlıkta yapmadı kendisi bir süre sonra istemedi babyplus almıştım şimdi kızım da da alacağım 😊
Kurabiyeannesi Akışkanlık yaptığını duydum canım her zaman o makinenin yaydığı sallanma titreme gibi şeyleri arıyorlarmış bende pilli olanından aldım ama kullanmayı düşünmüyorum o özelliğini çünkü her zaman yanımda taşıyamam ana kucağını bi şekilde uyuması lazım
cevriye35_ Ben ilk bebegimde almadım babynest almistim simdi elektriksiz sadece dik falan tuttugu icin rahat olur diye merfbaby elektriksjz tercih ettim
Nurkcy senaacik hepsi burada da yoykonunkinde indirim vardı düşünüyorsan 1.500 en uygun fiyatlı elektrikli oydu.. ben hiç düşünmüyordum aslında ama çevremdekiler bazen kurtarıcı oluyor dedi diye ne olur ne olmaz 1 tane bulunsun evde madem dedim.. çok pahalılar da var ama zaten 4 ay anca duruyorlarmış diye en ucuzunu tercih ettim 🙂 yorumlarıda iyiydi
senaacik Nurkcy ben ana kucağı alacağım ama elektrikli mi alayım yoksa normallerden mi onu düşün evet yoykonunki uygun ama görüntülü olarak da diğerleri daha güzel 🥲
imren_melinarya senaacik benim bebegim kolikti sonradan aldik tavsiye uzerine nasil ise yarafi gunduz uykulari duzene girmisti ve titresimi sayesinde gazini rahat yapiyordu once almaniza gerek yok eger sorun yasarsaniz alin bence ben aldigim icin 3. Ye hamileyim yine kullanicam joie almistim