melekkalp227 merhaba böyle bir şey yaşamadım ama çevremde olanlardan söylemem gerekirse ‘ dil bağı kısalığı’ deniliyor onu şimdiden küçük bir operasyonla müdahale etmeleri lazım ilerdi de konuşma geriliği, pelteklik ve yemek yiyememe gibi sorunlara yol açıyor kötü birsey değil ama bazi bebişlerde oluyor. Geçmiş olsun ❤️