Neslihan5521 Merhaba hanımlar 36 haftalık hamileyim çarşamba günü Dr kontrolüm vardı her an doğum ola bilir 10 gün sonra gel çatı muayenesi yapıcam dedi ilk gebelik olduğu için bilgim yok pek nasıl oluyor ağrı oluyor mu acaba. Araştırdım kanama ola biliyor doğumu başlata biliyor vs gibi şeyler okuyunca şaşırdım açıkçası yaşayan bilenler bilgi verirse çok sevinirim teşekkürler ☺️ 🐣
LeylaNil92 Neslihan5521 Çok hafif ağrı oldu bende ama kanama olmadı. Öyle bi acı olmuyor kendinizi kasmazsanız. Zaten en fazla bi dakikalık bir şey.
Pinar4588 Neslihan5521 Benimde çarşamba günü vardı iki parmağıyla vajinadan kontrol ediyor kendini kasmazsan acımaz canım 1 dakikalık bişi uzun sürmüyor zaten. Benim kanamam suyum nişanım vs hiç bişi gelmedi. Keşke doğumu başlatsa 🙈 38+5 olduk çok sıcak ağırlaştım ama ne oturuyorum ne yatıyorum hep hareket halindeyim sağlıkla kolaylıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🙏
KayraKuzusu 2 gün önce catı muayenesi oldum çok canım yanmadı 4cm açılmam varmış,sonrasında cok az lekelenmem geldi. Bugün 2 saat öncede nişanım geldi şuan iyiyim doğmu bekliyorum. Hiç ama hiç korkma güzel duygular bunlar😊
Neslihan5521 KayraKuzusu yaa maşallah ne güzel sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah çok hızlı bir doğum olur inşallah 🙏🏻
Neslihan5521 Ay ne bilim saçma sapan Google’da yorumlar açıklamalar yapıyorlar en iyisi burdan sormak dedim. Çok teşekkür ederim bilgi için ☺️
AyseNurdogan Neslihan5521 bugün çatı muayenesi oldum 36+4 teyim çok korkuyordum ama hiçte öyle değilmiş bi kaç saniye sürüyor zaten kendinizi kasmamaya çalışın. Kasarsanız hem doktor sonucu göremeyebilir hemde canınız yanabilir.
KayraKuzusu Neslihan5521 Amiiin inşallah cok teşekkür ederim 🥰 Sizde sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi🥰
Neslihan5521 Pinar4588 maşallah sağlıkla gelsinler inşallah bende sıcaklardan çok bunaldım sabahtan akşama kadar evim güneş alıyor bide ne temizlik nede başka birşey yapamıyorum 3 kez falan suyun altına giriyorum muhakkak çok zor oluyor gerçekten uyku zaten zor ne sağ kurtarıyor nede sol 😬 hiç rahat değil yüz üstü uyumayı özledim 😂🤓