Kızlar bildim bileli kendimi göğüslerim oldukça küçük yani bayağı küçük hep hamileyken büyür dediler bir umut bekledim büyüyecekler diye ama hiç bir büyüme olmadı . Şimdi sıra süt gelirse büyürde. Yani biliyorum sütün göğüs boyutuyla bir ilgisi yok ama bebek nasıl kavrayacak nasıl emecek diye de düşünmüyor değilim. Kayınvalidemden ve etrafımdan da bu sıra çok duymaya başladım hiç memen yok gibi söylemler kendimi çok kötü hissediyorum bebeğim doğduğunda kimsenin yanında emzirmek istemeyecem muhtemelen. İçimi dökmek istedim size 😔