sienmgokce Merhabalar güzel anneler, 29+2deyim ve kızımızın ismini Gökçil Dora koymayı düşünüyoruz. Sizce kulağa nasıl geliyor?
Mlsfcr sienmgokce bende sıla bırakacağım ama dinen güzel bi isimde bırakmak istiyorum sılayla uyumlu bulamıyorum :(
Neslihan5521 Benim fikrim gökçil kulağa hoş gelmiyor söylemesi de hoş olmuyor. Tabi yine siz bilirsiniz en doğru kararı siz verirsiniz🤩🐣 sağlıkla gelsin prenses bende kızıma asel inci ismini verdim bugün yarın gelecek inşallah aselim 🥰🤲🏻🙏🏻💜
Mlsfcr sienmgokce ilk defa duyduğumuz isimler olduğu için kulağımıza tuhaf geliyor biraz ama siz beğendiyseniz insanların düşüncelerini pek önemsemeyin bence :)
ZeynepAsyaAnnesi sienmgokce fikrimizi sorduğunuz için söylüyorum Benim fikrim kulağa hiç hoş gelmiyor başka isimler düşünebilirsiniz
Bebiskomiskom Gökçil icin kötü demişler ama ben bayildim harika bi isim bence hatta kizim olursa dusunduklerimin arasina atiyorum hemen tskler 😀
Snmlsn Çift isimli çocuklar okul çağında zorluklar çekebiliyor arkadaşlar. Bence çift isim olayını güzel düşünün. Ununla ilgili çok okudum ben de çift isim düşünüyordum ama vazgeçtim araştırmalarımdan sonra.