Selam kızlar sorum olacaktı afedersiniz de vajinamda hafif kaşıntı var biraz da yanma enfeksiyon veya mantar galiba ilişkide bazen yanıyor daralmış gibi orası bunun normal doğum ile alakası varmı yani yapabilirmiyim bu durum engel mi doğuma merak ediyorum