tugbaa1202 Her gittiğimde tartıya çıkartıyor beni. 76 kilo ile hamile kaldım, 3.5 aylıkken 72 ye düşmüştüm, bu sürede triod problemi yaşadım, hizli çalışıyormuş. Sonra kan verdim normale dönmüştü. Şimdi 6
aylığım 75 kilodayım. Bu süreçte 3 kilo almışım.
Zaten hemen hemen yarısı bebeğin kendi kilosu plasentası vs. Ama doktor tekrar triodime bakmak istedi. Bu seferde normal geldi bisey demedi. Kilo alımım sanırım yavaş. Ama bu durumda da çok irdeledi. Tabi kırıcı olmadı. Kırıcı olsaydı okurdum canını. Bende ona gitmeden önce araştırdım ama genel olarak ismail hoca önerildi. Huylarından da bahsettiler yani bilerek gittim. Yine de lafına sözüne dikkat etmeli. Sen peki doğum sürecinde de ona mı gittin? Bir arkadaşımı normal doğum yaptırırkek terslemiş ıkınmasından dolayı, arkadaşımda onu terslemiş. Ama bana o da önerdi, mesela yine hamile olsam ona giderim dedi.