Rvydrn Arkadaşlar daha adetime iki hafta var,day comfort erken gebelik testi yaptim tek cizgi cikti ben de çöpe attim ertesi gün bu sekilde hayalet bir cizgi olusmus kuruma cizgisi gibi geldi bana sizce gebelik mi
Rvydrn @" dolunayes böyle olup hamile olduğunu ogrendigini soyleyen de var olmadığını soyleyen de sanırım sabretmem gerekiyor daha adetime bile cok var
dolunayes Rvydrn evet canim da adetine var olup kalan arkadasim oldu Erken dollenme dediler Sen yeni bi test yap yarin 10 dk da cikan sonuç gecerli Ya da kan ver
Rvydrn poyrazin_annesi28 tekrar test yaparim biraz bekleyeyim bakalım iki üç gün sonra bisey degisirse yazarım teşekkür ederim
Rvydrn arsamveannesi inşallah elhamdülillah bir cocugum var bir buçuk yaşında,ikinciyi istiyoruz simdi de Rabbim herkese nasip etsin
Esrey Bence de hamilesin ama testi yenile 10 dk başında bekle daha adetine olduğu için silik çıkması çok normal benze 1 hafta 10 gün vardı adetime öyle çıkmıştı çok silikti
ASE6154 Rvydrn ilişkinin üzerinden kaö gün geçtiği önemli adete kalan süre genelde yumurtlaması 14. Gün olanlar için bir bekleme süresi yani geçen ay adetten 1 gün sonra yumurtladıysam ve ogünlerde ilişki olduysa birdahaki adeti beklemeden sonuç alabilirim
Rvydrn ASE6154 adetim 28 gün sürüyor normal döng var yani yumurtlama günüm 12 temmuzdu ben 3 temmuzda birlikte olmuştum yani yumurtlama günüm değildi testi de 11 inde yaptim ve bu şekilde çıktı o yüzden güvenemiyorum
ASE6154 Rvydrn bence 2 3 gün sonra tekrar yap aslında 10 dk sonrası pek geçerki olmuyor ama bu şekilde sonradan beliripte pozitif çıkan çok oluyor