Medine_yasar05 Kızlar doğumuma az bir zaman kaldı Aptamil mama aldım daha önce hiç mama vermedim çocuklarıma ilk doğumum da oğluma kullandım 9 yıl oldu Aptamil 1 numara aldım yeni doğana olurmu