Fatmabzdg Merhaba kızlar 6 aylık bebeğim var ve yine hamileyim 2. Doğum kolay oluyor mu çok korkuyorum
yesillimonn Fatmabzdg İkinci sezaryen doğumum daha kolaydı ilk kalkışim daha iyiydi ilkte ki gibi değildi