Gulsah-8972 Merhaba arkadaşlar son günlerde şekerimi ölçüyorum yüksek çıkıyor 29+3teyim gebelik şekeri olan arkadaşlar nasıl bir yol izliyorsunuz ne yapmam gerekir
xxsbll Gulsah-8972 çok fazla ekmek tüketmek te şekeri yükseltiyor ben bir haftadır ağzıma şeker yada şekerli Hiçbirşey sürmediğim halde ekmeği fazla kaçırdığımda yüksek çıkıyor bu akşam yemeğinde çok az ekmek kullandım ve şekerim normal çıktı bide porsiyonları ciddi anlamda düşürmek lazım ben bir haftadır yarı aç kalkıyorum sofradan hep 😢😢Allah yardımcımız olsun inşallah
Oznurkocuk Gulsah-8972 ben de bugün hastaneye gittiğimde şekerim sınırda çıktı doktor diyetisyene gönderdi diyete başlandı
Gulsah-8972 Allah razı olsun ben şeker yüklemesi yapmadım ama son günlerde yüksek çıkınca endişelendim bu arada şimdiye kadar 6 kilo aldım bebekte haftasıyla uyumluydu son kontrolde inşallah bir sıkıntı çıkmaz