Kızlar 37+1 haftalığız. Geçen hafta 2 kere sancı çıktı ve dün bugün hareketi yavaştı kontrolüm vardı doktorum bir hafta önde alabilirz ddi yarın Sabah saat 09:00 da sezeryan olacağım. Belden yapılan iğne ve sonta dan korkuyorum 😔 Dualarınızı bekliyorum 🤲🤲