Vandb merhabalar, sağlıkla vaktinde gelsin bebeğiniz insallah. Gebelik düşündüğümüz için doğum teminatlı yaptirmistim. Doğum sonrası tamamlayici olarak devam ediyoruz kızımla beraber. Doğumunuzu karşılamaz ama muayene için bilgim yok. En doğru bilgiyi sigorta şirketiniz verir🙏🏻💐