Rumuzsuz Merhaba kızlar. Ben 3 temmuzda çatlama iğnesi vurdun. Adetime 6 gün var. 3 gündür aşırı şekilde midem yanıyor. Göğüs uçlarım belirginleşmiş gördüm. Çünkü normalde içeri göçüktür ama şuan daha dolgun ve dışarıda. 2 3 gündür kasık ağrısı yaşadım sol tarafta. Alt karnım da şişlik var. Bugün de çamaşırımda beyaz süt gibi kokusuz Bi akıntı gördüm. 6 gün olduğu için test negatif her şekilde. Bunlar belirti midir bilen yardımcı olabilir mi😵💫
gamizee_ Rumuzsuz diğerleri için erken ama bence bahsettiğiniz akıntı bir belirti. Çünkü benim iki hamileliğimde de bu tarz akıntı olmuştu
mombarbie_ Rumuzsuz hiç catlatma iğnesi vurdurmadim fakat yumurtlamadan sonra 10 gün pozitif gördüm o zamana kadar hep negatifti beta 23 tu
Rumuzsuz dolunayes evet prodoctor yaptım. Zaten normalde iğne sebepli çift çizgi veriyordu. 3 gündür takip ettim daha dün gece çizgisi silindi normalde döndü. Şimdi yeniden belirse diye bekliyorum☺️
aysenuroztunc Rumuzsuz bende 3 temmuzda iğne vurundum bugün test yaptım negatifti zaten hiçbir belirtim de yok ne göğüs hassasiyeti ne şişlik ne mide 🥲 gene tutmadı sanırım
Htc_snn aysenuroztunc umutsuzlanma lütfen ben 5 sene denedim kullanmadığım iğne ilaç hem kalcadan hem karından tam tedaviyi bıraktım aradan 2 3 ay geçti hamile olduğumu öğrendim ben ki asla ve asla umudum yoktu saldım ben çocuk kim ben kim kafasına girdim bi tek ben değil kocamıda delirttim ayrılma derecesinde hamile olduğumu öğrendim şimdi oğlum 11 aylık ve bidaha hamile olduğumu öğrendim 😇o yüzden umudunu kaybetme 🎉 dualarım seninle
Rumuzsuz aysenuroztunc o hiç belli olmuyor 0 belirti ile gebe kalan çok. Bide her haltı ben gibi belirti zanneden var 😂
Rumuzsuz Htc_snn Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ❤️ ya yaşım 34 yoksa bende panik olmam zamanla yarışmam ama tedirginlik veriyor elde değil ☺️
PinkyJelly Defalarca çatlatma iğnesi vurdurmuş biri olarak malesef bunlar hep iğne etkisi, aylarca hamile gibi gezdim ortalıkta 🤣 gebelik belirtisi ile aynı olduğu için insan umutlanıyor elbette. Bikaç gün daha bekleyin inşallah vardır gebelik 🙏🏻❤️
Rumuzsuz PinkyJelly şimdi var mı sizin bebek? Ben 2. Kez vurdum bu iğneyi. İlkinde tutmamıştı. Onda böyle belirtiler olmadı. Elbet çok farklıydı yine bedenimin gösterdiği tepkiler ama bu farklı geldi ondan dolayı kafa karıştı. Demekki bu ay da böyle davranması gelmiş vücudumun 😁 her ay beklemek ne zor Allahm
PinkyJelly Rumuzsuz yok ya üç kez aşılama yaptırdım tutmadı bekle bekle yoruldum gerçekten😞 Bi de her seferinde bambaşka belirtilerim oldu birinde bulantı halsizlik kasık ağrısı diğerinde göğüs ucu acıması bel ağrısı, bu defa başka deyip hep umutlandım 😂😂
aysenuroztunc Rumuzsuz test yaptım ben bugün negatif geldi Tabiki 🥲 bi daha ne zaman yaparım bilmiyorum
Rumuzsuz PinkyJelly peki bu belirtiler jhangi dönemde oldu? Yani adet gecikmesi ile mi öncesinde mi? Teste hiç pozitif yansıdı mı? Çok merak ediyorum mazur görün 🤍
PinkyJelly Rumuzsuz hep adet öncesinde oldu canım adetime bir iki gün kala kesilmişti. Akıntının çok artması belirti olabilir gerçekten
Rumuzsuz gamizee_ bu akıntı enfeksiyon belirtisi de olabilir o sebeple çok emin olamadım ona. Ama diğerlerini yaşayıp pozitif sonra gören olmuştu diye okudum burda. Erken olduğunu bilmiyordum 😞
Rumuzsuz PinkyJelly kafalar karıştı bende. Akıntıyı enfeksiyon diye yorumladım. Hatta kasık ağrımı da
gamizee_ Rumuzsuz bende bu belirti olmuştu bariz bir şekilde ve enfeksiyonum da yoktu bir de baş ağrısı olmuştu ama herkeste farklı oluyor tabii. Göğüs hassasiyeti kasık ağrısı falan da vardı ama onlar regl belirtisi de olabiliyor o yüzden karışma ihtimali çok yüksek onları hiç baz almayın😊 hayırlısıyla hamilesinizdir inşAllah