Gulbaharbebegi12 Kızlar bebek b3zi stok yapmak istiyorum ama bebeğim nasıl gelisecegini bilmedigim için ne kadar stok yapmalıyım mesela 1 numara ne kadar stok yapilir 2 numara ne kadar stok yapılır bilgi lütfen buradan sesleniyorum 😉
Yenibirannee Gulbaharbebegi12 ben 1 numara bezden 1 paket almistim sonra hemen 2ye gectik zaten 🥰 3.500 kilo doğmuştu bebegim
umena Gulbaharbebegi12 bez stoğu pişmanlıktır😂 mesela ben ilk paketi. ⅖ kg aldım 3.610 doğdu o paketi ikinciye alamadım ve bez bebeğe yarar yaramaz bunu doğunca anlarsınız
Hazalesma Gulbaharbebegi12 stok çok iyi bisey bende düşündüm ama geri vazgeçtim alacağım bez belki bebeyime iyi gelmeyecek pişik yapcak deneyip almak daha iyi bence 2 yaşında kızım var en çok 4 numarayı kullandim
Azra41 Gulbaharbebegi12 stoğu anca bebiş kendine geldikten sonra anlarsınız yarayıp yaramadigini stok yeni doğan zamanı pişmanlık .. yaptim ve bitirmek için sürekli bez degistirdik pişik olmasin diye 😄
Nurdan-123 Benim tercihim sleepy önceden de kullandığım için 1 paket 1no aldım önümüzdeki ay da 2 numara alırım 2 paket diye düşünüyorum çünkü 1 numara çok kullanılmıyor
Nur001 1 numara bez 160 tane sleepy stokladım ama kullananlar kokuyu dışarı veriyor dedi pişmanlıkmış inşallah sorun yaşamam 🤦🏼♀️Ama napalım fiyatı hergün artıyor 🥹
Aslan10 Gulbaharbebegi12 1 numara baby tuco aldım 160 tane 200 tlye 1 alana 1 bedava vardı kış bebeği olacağı için sorun olmaz bide erkek bebekler kız bebeğe göre daha rahat kızlar da çok sıkıntı pişik durumu oluyor enfeksiyon falan 2 numara alicam bi daha ki ay da 2 paket